يكهفته اس اومدم مشهد ...
ايندفه ميخام بيشتر بمونم ،
خوبه .. مخصوصا وقتيكه ميرم مزرعه ...
خوش ميگذره ،،
حتي با سوزي
♥️دارم فايل صوتي رهيابي به درون و گوش ميدم ، حس خوبي داره حرفاش
ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51
يه معجزه ديكه شد ...خودمم باورم نميشد به همين راحتي انجام بشه ،،، و به اين خوبي خدايا شكرت بكم براتون كه يه هفته كاملا دركيررر ...جمعه رفتيم بازار خودرو و ديگه راه اومديم و فروختيم شنبه بامهردادي رفتيم دنبال كاراش ... عوارض و خلافي و ...يكشنبه رفتيم محضر وتامام دو شنبه رفتيم ما اینکه...ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45
يه مساله اي بيش اومد
به ميشي و كشتاسب اشاره كردم و كفتم شما خسته نشديد ازين بحثاي بيخود
و كشتاسب خيلي بي ادبانه جواب داد
ادماي كودن نميفهمن
اینکه...
ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79
ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78