
نميدونم چرا اينجوري ميشه ...
منم كه با يه آيپد قرن بوقي ميام ،،
خلاصه ... بعله
هوا خنكه و ابري
ازون هواهايي كه دوس دارم
خدايا شكرت ... 
+ نوشته شده در شنبه سی ام مرداد ۱۴۰۰ ساعت 9:50 توسط مینا |
اینکه...
ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:12