ولی نتوانی بگویی ...... کاری بس دشوار است ..
حال بالفرض هم که بگویی ..
که چه
میخواهی چه کنی ؟؟؟
فقط فرقش اینست که تغییر رفتارهایی را میبینی و بیشتر میفهمی که حست درست است
فقط همین ...
همه چیز درونی است ،،
در بیرون هیچ علامتی نیست .. هیچ آشکاری !!
اما درون تو انقلابی بر پاست ...
از آن انقلابهای حقیقی که میرود حکومت چندین و چند ساله را سرنگون کند ..!
اما تو آنرا سرکوب میکنی ... فعلا توانسته ای کنترل درونت را بدست گیری ،
اما ...
اما ،، همچون آتش زیر خاکستر است !!...
و تو ... از خودت میترسی
اینکه...ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74