امسال بهتر بود از سالای قبل ...
بهتر تونستم اونی باشم که میخام ...
در ضمن عمه روهم جا گذاشتیم ،،، که میرزید به تمام اذیت کردناش ...
این به اون دررررر ...
به قول معروف ...
همیشه شعبون یکبارم رمضون :)
اینکه...ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87