
روزه داره بارون مياد ،،،
از خونه بيرون نرفتم ،،،
اتفاقا خوب بود
گشتاسب كه نيست راحتتريم ،،،
روزگار غريبيست نازنين ...
پ.ن. يعني من شجاعتشو پيدا ميكنم ..
فعلا نگفتم چون يه نذري باخدا داشتم ،، خيلي سخت بود
به خودم افتخار ميكنم ![]()
ما را در سایت اینکه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72